Co je dneska???

Ahoj!!! Vítám tě na svém blogu. Snad se ti tu bude líbit! Přeji příjemnou zábavu:-). Je mi líto, ale stránky nevedeme v cizím jazyce, než v češtině:-(
Hi! I welcome you to my blog. Perhaps you will like it here! Have fun :-). I'm sorry, but the site does not mean in a foreign language other than Czech :-(
Hallo! Ich begrüße Sie auf meinem Blog. Vielleicht wirst du es hier gefällt! Viel Spaß :-). Es tut mir leid, aber die Website nicht in eine andere Fremdsprache als tschechische :-( bedeuten

neděle 26. září 2010

Anglie-Foto-Torquay, London...


Omlouvám se že jsem tu dlouho nebyla:-) ale byla jsem v Anglii a tady je pár foteček:

Model village




moře

pravé anglické počasí v Dartmooru

Typická telefonní Londýnská budka

pobřeží našeho hostitelského města Torquay...


...a jeho skalnaté útesy










anglický racek

loď, knerá nás vozila po skalnatém pobřeží

a opět skály...

...z paluby naší modré pramičky.

Fontánka

Měsíc (ta bílá tečka)

Slunce a Měsíc vedle sebe

přírodovědné muzeum v Londýně


a jeho zajímavé exponáty





Vítězný oblouk (není v muzeu)

a  naše muzeum



nebojácné Londýnské veverky popelavé

pískový lom v Německu
Stonehedge



malebná krajina hrabství Devon


a Stonehedge

model village





krávy

Stonehedge

já a... Stonehedge!

naše milé model village (miniatury)



moje kámoška Terka



iniciály krále Georga na schránce

pobřeží Torquay


omlouvám se to je trochu nepovedená fotka :-(



opravdu divný strom :-o

kaplička

2 komentáře: